Fizetési lehetőségek
Készpénz
Személyesen átvétel esetén.
Bankkártya
Személyesen átvétel esetén a bemutató teremben.
PayPal
A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EC/MC dombornyomott kártyák.
A PayPal fizetési mód választásával lehetőséged van regisztráció nélküli bankkártyás fizetésre is. "Tovább a PayPalhoz" gomb megnyomása után bejelentkezhetünk saját PayPal fiókunkba, vagy ugyanezen az oldalon a a "Pay with credit card" opciót választva kényelmesen bankkártya adatink megadásával regisztráció nélkül is fizethetünk gyorsan.
Átutalás
A Vevő a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. A közleményben fel kell tüntetni a rendelési azonosítót! Az összeg az Eladó bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Az Eladó csak a termékért fizetendő vételár kiegyenlítése után postázza a terméket, kivéve személyes átvétel esetén.
Szállítási lehetőségek
Megrendelés teljesítését csak a Magyarország területén belüli szállítási címmel tudjuk vállalni.
A számla minden esetben online emailben kerül kiküldésre.
Szállítás ideje: 4-12 munkanap, a raktárkészlettől függően. Ha a megrendelt termék nincs készleten a szállítás hosszabb időt is igénybe vehet, erről a megrendelést követően emailban tájékoztatjuk a Felhasználót.
Személyes átvétel
Személyes átvételre Budapesten a következő címen van lehetőség: 9. kerület Tűzoltó utca 8 szám alatt, telefonon vagy email-ben előre egyeztetett időpontban.
Belföldi házhozszállítás
Budapesten a csomagokat saját futárral vagy futárszolgálattal szállítjuk ki.
A házhozszállítás díja: 1450 Ft
A szállítás a MLP, GLS futárszolgálattal történik.
A szállítási költség a termék árával együtt fizetendő. Az ár Magyarországon belül érvényes.
Az Artnes webshopban megrendelhető termékeket futárral szállítjuk ki a Vevő által megadott szállítási címre. Ez a cím lehet munkahelyi vagy otthoni cím, de mindenképpen egy olyan cím, ahol biztosan megtalálható a vevő vagy a megbízottja.
Amennyiben a Posta, ill. a futárszolgálat igazolja, hogy a küldeményt a vevő által megadott címen a küldeményt átvették, további reklamációt nem fogadunk el a szállítással kapcsolatban. A vevő kötelessége az átvételkor ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét. Sérülés esetén a küldemény átvételét meg lehet tagadni. Külsérelmi kár esetén utólagos reklamációt nem fogadunk el, ha a címzett átvette a csomagot. Az Eladó nem vállal felelősséget a futárszolgálat esetleges késéséért, ill. meghiúsulásáért az esetlegesen hibásan megadott szállítási adatok következtében.